Bladella A2

20-09-2014 14:30 SJO Juventud A1 Bladella A2 1-1

gestreden als leeuwen

s.j.o. juventud a1 - bladella a2
Daar gingen we dan om half 2 het vliegtuig in naar Italiƫ. We kwamen aan en gingen op zoek naar de kleine club SJO-Juventud. Het was warm en erg benauwd dus even wennen voor Bladella. Bladella zat nog vol moed door de uitslag van vorige week tegen Dommelen. Om half 3 begon de wedstrijd. We merkte toch al snel dat deze wedstrijd anders was. Bladella kwam moeilijk op gang en SJO was de leider in de wedstrijd. Dat werd al snel duidelijk toen SJO op een 1-0 voorsprong kwam. Er moest iets gebeuren de wedstrijd liep niet lekker voor Bladella. Daar kwam het inzicht van de 2 legendes van pas. Ze schakelden en wisselden wat posities in het spel van Bladella. Hierdoor werd het voor en achter wat sterker. We wisten wat ons te doen stond maar SJO was nog steeds de leider aan de bal. De kansen kwamen aan beide kanten maar ze gingen er niet in. Bladella kreeg een vrije trap op een gevaarlijke plek. KH7 was de aangewezen man om dit af te ronde. De bal ging tegen de muur maar veranderde daardoor van richting en ging recht langs de keeper het net in! 1-1. Goed moment om het gelijk te trekken want niet veel later was het rust. Na de rust begon Bladella goed maar SJO liet zich niet kennen. Het was een strijd die op en neer ging en erg aan elkaar gewaagd was. Er gebeurde veel en er waren kansen aan beide kanten. Keeper Thijs had veel te doen in tegenstelling tot vorige week. Net voor tijd was er een opstootje waar beide spelers geel kregen. Misschien niet helemaal eerlijk bestraft maar scheids beslist. De laatste minuten was het dus 10 tegen 10. SJO begon nog even aan te zetten maar Bladella liet zich niet kennen. Er werd door beide partijen niet meer gescoord en daardoor een eindstand van 1-1. Dat betekent dat Bladella A2 nu 4 punten heeft en alsnog 2e staat. Volgende week staat Steensel op het programma.
Door: lucas heerings , 20-09-2014 00:00