Activiteiten
Inleveren materialen
Vanwege de corona-crisis hebben we hiervoor een rooster gemaakt met de inlevertijden per team. Voor degene die de spullen komt brengen, en degenen die de spullen in ontvangst nemen is het belangrijk dat dit rooster wordt gevolgd. Zorg er voor dat je stipt op tijd in de bestuurskamer bent.
We willen de teamleiders vragen om thuis alvast onderstaand formulier (Klik op BUTTON: INSCHRIJVEN hieronder dit artikel) in te vullen. Daardoor kan het team dat de spullen in ontvangst neemt alles in korte tijd controleren.
Maak thuis de waterzak en spons schoon, net als de bidons en bidonhouder. Zet de bidons daarna op zijn kop in de bidonhouder met de doppen los.
De teams van de bovenbouw kunnen hun spullen inleveren op zaterdag 16 mei volgens onderstaand schema:
TIJDSTIP INLEVEREN MATERIALEN: BOVENBOUW |
ZATERDAG 16 MEI |
JO19-1 |
13.00 UUR |
JO19-2 |
13.05 UUR |
JO19-3 |
13.10 UUR |
JO17-1 |
13.15 UUR |
JO17-2 |
13.20 UUR |
JO17-3 |
13.25 UUR |
JO17-4 |
13.30 UUR |
JO15-1 |
13.40 UUR |
JO15-2 |
13.45 UUR |
JO15-3 |
13.50 UUR |
JO15-4 |
13.55 UUR |
JO15-5 |
14.00 UUR |
JO13-2 |
14.05 UUR |
JO13-3 |
14.10 UUR |
JO13-4 |
14.15 UUR |
JO9-3 |
14.20 UUR |
Mocht je vragen hebben, neem dan contact op met Ingrid Leermakers