Bladella A2

15-11-2014 14:30 Vessem A1 Bladella A2 2-2

Wedstrijd voor de neutrale supporter

Op een regenachtige 15 november reist Bladella A2 af naar het verre Vessem, voor de wedstrijd tegen Vessem A1 die op de planning stond. Een wedstrijd waar op papier Bladella punten zou moeten kunnen pakken en een winst voor Bladella weer een stap dichterbij een eventueel kampioenschap zou kunnen betekenen.
Vol vertrouwen startte Bladella aan de wedstrijd. Er word in het begin vrij veel op de helft van de tegenstander gespeeld maar met nog weinig resultaat. Ook Vessem waagt een paar kansen maar voorbij de doelman Jordy zijn ze nog niet zo vlug. De wedstrijd is een tijdje bezig en er is nog steeds geen doelpunt gevallen tot dat Marco komt met een goede bal op Otto die hier uit scoort en Bladella op een 0-1 voorsprong weet te zetten. Deze voorsprong is niet heel lang van duur want Vessem weet op een wat ongelukkig moment de wedstrijd op een 1-1 gelijk stand te brengen. Bladella ziet dat ze hier nog niet gewonnen hebben. Er worden nog verschillende kansen gecreëerd maar scoren komt er niet van. Daarentegen komt Vessem voor de rust op 2-1 voorsprong.
In de rust zijn er wat wisselingen. Bladella moet beter en meer op balbezit gaan spelen om deze wedstrijd te kunnen winnen. In de tweede helft blijkt het moeilijk om er door heen te komen en heel veel kansen zijn er niet tot KH7 de bal op de geel geschoende Otto geeft die de bal mee weet te nemen in de zestien en vervolgens de bal op Thijs terug legt die hieruit kan scoren 2-2. Het staat weer gelijk. Het kan nog Bladella. Vessem probeert de tijd uit te spelen en is niet erg gevaarlijk. De verdediging geeft ze geen kans en de kansen die ze hebben zijn voor onze keeper. De tijd begint langzaam op te raken. Bladella moet snel gaan scoren willen ze nog drie punten mee naar huis kunnen nemen. De scheidsrechter steekt zijn vinger in de lucht met nog één minuut speeltijd op de teller. Vessem probeert de tijd uit te spelen waar Bladella nog één goede kans nodig heeft. Nog een keer schieten dan. Thijs krijgt de bal op zo'n 20 meter van het doel verwijderd en geeft nog een knal, de bal gaat in een lijn richting de rechter bovenhoek. Zal dit dan alsnog Bladella een winnende goal bezorgen? of niet?
Helaas wilde deze bal er niet in gaan en fluit de scheidsrechter af. Bladella speelt gelijk in Vessem en deelt de punten. Nu ons richten op de volgende tegenstander, namelijk Terlo thuis a.s. woensdagavond, aanvang 19:45 uur.
Kom supporteren!!
Door: youri valckx , 15-11-2014 00:00