Bladella A2

06-09-2014 15:00 Bladella A2 UNA A5 Mariën, Jan… (+1) 5-0

5-0 bekerwinst

De 2e wedstrijd van het seizoen begon met de opening van het nieuwe seizoen op het sportpark, hier moest de A2 zich natuurlijk van zijn goede kant laten zien door mee te doen. Na een uur van tactische spelen begonnen we met klaarstomen voor de wedstrijd. We begonnen de eerste helft sterk en creëerden veel kansen op doel. Echter de ballen wilden er niet in gaan totdat KH7 een klasse actie met goed schot op doel maakte. De keeper stond goed zijn mannetje en hield de bal tegen, waarna de bal voor Brent zijn voeten terecht kwam en hij meteen uit kon halen. Hier werd het 1-0. Dit was tevens de uitslag na de eerste helft.

De tweede helft kwam Rob erbij in de voorhoede in plaats van Brent. Dit bleek een tactisch sterke wissel want er werden snel kansen gecreëerd over rechts. De 2-0 kwam echter toch door het midden door een assist van Marco op Youri. Maar al gauw daarna was het Rob over rechts die een steekpass van Youri kreeg en de bal makkelijk af kon werken op goal. En zo werd het 3-0. De tegenstander begon zich steeds meer te ergeren over de uitslag en het voetbal waardoor veel overtredingen werden gemaakt. Op de 16 meter lijn deponeerde de scheidsrechter de bal voor Guus die de vrijetrap mocht nemen. Hij schoot de bal langs de muur af tussen de palen: 4-0. UNA werd flink afgedroogd door Bladella en om het af te maken maakte Rob in zijn debuutwedstrijd de 5-0.
De wedstrijd werd goed uitgespeeld, er werden goede samenwerkingen gevormd en iedereen begreep elkaar goed in het spel. Een goede voorbereiding voor volgende week wanneer de competitie van start zal gaan!
Door: guus van avendonk , 06-09-2014 00:00