Bladella A2

30-08-2014 14:45 Bergeijk A2 Bladella A2 0-3

seizoens kick-off

Wedstrijdverslag Bergeijk A2- Bladella A2
De eerste wedstrijd van het seizoen voor de vedettes van Bladella A2: een bekerwedstrijd tegen en in Bergeijk. We waren allemaal fris en volgens de trainer was de geur in de kleedkamer ten opzichte van vorig jaar flink verbeterd.
Na een fantastische warming-up begon de wedstrijd. We merkten al snel dat er tegen deze tegenstander wel wat te halen viel en creƫerden al snel grote kansen. Na een aantal 100% kansen gemist te hebben was het KH7 die de ban brak met de 1-0. Een aantal minuten later was het weer Hooijen die de marge vergrootte naar 2. Hierna kreeg Bladella het wat lastiger met Bergeijk en zij begonnen ook kansen te krijgen. In de rust wisselden de trainers Pim en de doelpuntenmaker voor Marco en Kip. In de tweede helft kreeg Bladella steeds minder grip op Bergeijk en begon het steeds slechter te spelen. Niet alleen het spel werd minder, maar ook het weer werd minder, het kwam met bakken uit de lucht. De kansen voor Bergeijk stapelden zich op en Bladella kreeg het steeds lastiger met de tegenstander. Een paar minuten voor tijd zorgde de net weer ingevallen Pim voor de beslissing door een droge knal in de linker onderhoek: 3-0. Dit was tevens de eindstand.
Al met al was het een overwinning waar we hard voor moesten knokken, met af en toe goed spel. De komende weken is er nog flink werk aan de winkel, voornamelijk met het afwerken. We zullen zien hoe dit de eerstvolgende wedstrijd zal gaan tegen UNA.
Door: thijs bakker , 30-08-2014 00:00