Bladella F4

12-04-2014 10:30 Hapert F2 Bladella F4 2-1

Bladella laat zege glippen in Hapert

Na de geweldige overwinning tegen Casteren F1 van vorige week stond deze week de uitwedstrijd tegen een andere buurman op het programma. Ditmaal was het Hapert F2. Thuis wonnen we met de nodige fortuin met 4-1. Deze keer was het extra speciaal omdat bij een goed resultaat er alle reden zou zijn voor een feestje.

Vanaf de eerste minuut was het een wedstrijd vol spanning. Hapert opende spectaculair en meteen stormde ze vrij op doelman Jasper af. Die was gelukkig goed bij de les. Door goed uit te komen en vol op de bal te duiken kon hij het gevaar keren. Ook onze Bladella helden lieten van zich horen. Nina gaf een goede pass op Max maar hij had net teveel tegenstanders voor zich om gevaarlijk te kunnen worden. Even later was diezelfde Max attent bij een mislukte uittrap van de Hapert keeper. Zijn schot ging jammer genoeg voor ons net naast. Achterin hadden we de zaak goed op orde. Melle onze pitbull had zijn muilkorf afgedaan en pikte alle ballen op het middenveld op terwijl Jim heerste over de verdediging en de Hapert spelers geen enkele kans gaf.

Met een 0-0 stand gingen we rusten. Wanneer we na rust de spierballen nog eens extra zouden laten rollen dan moesten we dit klusje toch kunnen klaren dachten we. We begonnen vol overtuiging en Pien ging al meteen vol in de aanval. Dit leidde niet tot succes maar wel tot een corner waar we regelmatig op trainen en steeds gevaarlijker mee worden. Ook Hein liet zich aanvallend gelden en met een paar mooie solo’s wist hij tot dicht bij het doel te komen. Na ongeveer 10 minuten viel de bevrijdende treffer. Uit opnieuw een corner werd Jens aangespeeld die verwoestend uithaalde en de bal snoeihard binnen ramde. De fans gingen helemaal uit hun dak van zo’n geweldig doelpunt! We bleven op zoek gaan naar meer en konden nog een paar mooie aanvallen doen. Vooral door de mooie passjes van Joran werden we keer op keer gevaarlijk. Tegen het einde van de wedstrijd begon de vermoeidheid toe te slaan en kwam de thuisclub weer beter in de wedstrijd. Na een mooie pass kwamen twee Hapert spelers op Jasper af. Die deed wat hij moest doen en kwam goed uit maar de rood-blauwen speelden het prachtig uit en lieten hem geen kans. Met een 1-1 stand gingen we de blessuretijd in hopend dat we een gelijkspel over de streep konden trekken. Het mocht echter niet zo zijn. In eerste instantie hadden we nog een engeltje op de paal zitten die ons redde maar uiteindelijk zagen we een van richting veranderde bal tergend langzaam over de doellijn rollen en werd de eindstand op 2-1 bepaald.

Enigszins teleurgesteld liepen we van het veld af maar niet voor lang. Volgende week spelen we immers onze kampioenswedstrijd in en tegen Casteren F1. Ondersteund door onze fanatieke aanhang en omgeven door mooie spandoeken gaan we daar laten zien dat onze Bladella helden de enige echte Champions zijn!
Door: Harold Swaanen , 12-04-2014 00:00